مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 08:502021-09-23سياسي

آموزش حضوری، غیرحضوری و تلفیقی بر یادگیری دانشجویان چه تاثیری دارد؟


امروزه بسیاری از دانشگاه ها و آموزشکده ها در حال سرمایه گذاری های کلان در طراحی نظام های آموزش الکترونیکی و مجازی هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی امروزه بسیاری از دانشگاه ها و آموزشکده ها در حال سرمایه گذاری های کلان در طراحی نظام های آموزش الکترونیکی و مجازی هستند.

فهم اینکه کدام عوامل یا مؤلفه ها در اثربخشی این نظام ها از دیدگاه کاربران و یادگیرندگان می تواند مهم تلقی شود، به این گونه مؤسسات کمک خواهد کرد تا خط مشی مناسبی را برای سرمایه گذاری روی عوامل اثربخش و طراحی مجدد عوامل غیر اثربخش به کارگیرند.

محققان در پژوهشی با عنوان مقایسه تأثیر سه روش آموزش حضوری، الکترونیکی و تلفیقی بر یادگیری و یادداری دانشجویان رشته علوم تربیتی آورده اند، کاربرد اینترنت به طور عام و شبکه وب به طور خاص در فرایند آموزش و یادگیری یکی از ابعاد مهم ظهور و گسترش فن آوری های اطلاعات و ارتباطات به شمار می آید.

این پژوهش توسط حمیدرضا مقامی دانشجوی دکتری تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی، اسماعیل زارعی زوارکی دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی، علی دلاور عضو هیات علمی گروه کند و کاوهای پژوهش های اجتماعی و داریوش نوروزی دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی انجام شده که نشان می دهد، آنچه بر اهمیت استفاده از آموزش الکترونیکی در عرصه آموزش می افزاید،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش حضوری، غیرحضوری و تلفیقی بر یادگیری دانشجویان چه تاثیری دارد؟

آموزش حضوری، غیرحضوری و تلفیقی بر یادگیری دانشجویان چه تاثیری دارد؟